21-08-2020, 08:43:19
(20-08-2020, 18:11:42)Beli10 napisał(a): Uspokajaczka a kto powiedzial, ze rozmawiam ;p Nie rozmawiam, az takiej gafy nie popelniam . Jak juz to nie podam daty i tyle a chodzi o ilosc telefonow i maili. Tylko i wylacznie i to w poznych godzinach np 21:50 i teksty typu jak pan nie poda daty i sie pan tak ukrywa to przyjada pracownicy hehe i tak dalej... Moze mi psa wyprowadza kto wie Apke mam wiec wiem kiedy kto dzwoni, mowie jedynie ze wyjatkowo upierdliwi sa, czasami w apce numeru nie ma bo z dziwnych dzwonia wiec wtedy odbiore ale do rozmowy w sumie nigdy nie dochodzi, bo nie przechodze weryfikacji
MARW
Reklamacji w jakim sensie ?? Bo narazie w epu tylko sprzeciwy na nich... w jakim sensie mowisz o reklamacji od czego ?
Bo jesli chodzi o to zebym pisal do nich jakies maile typu ze kwota jest za wysoka czy cos... to nie nie ja sie nie mam zamiaru plaszczyc przed nimi i przyznawac do czegokolwiek niech oni sie martwia... zreszta szczerze powiedziawszy widzac ich kwoty ktore by chcieli... a ktore przedstawili w epu i pozniej prawdopodobnie w sadzie nawet jak bedzie przegrana wyjdzie taniej.
Przykladowo wziolem 2500 w epu chca 3200 bo taki byl pozew. A vex nagle wypiernicza kwote z kosmosu 4600 haha wiec nawet jesli juz cokolwiek to wole doliczyc 3200+900 koszty sadowe wyjdzie taniej niz chca te lichwy i pewniej bo wiem co splacam
Jeśli zachodzi podejrzenie, że zostałeś celowo wprowadzony w błąd co do faktu zawarcia umowy pożyczki tylko w celu naliczenia Ci i pobrania dodatkowych, wysokich prowizji lub opłat, powinieneś rozważyć złożenie w tej materii reklamację i wezwać instytucję finansową do zwrotu nienależnego jej świadczenia.