15-01-2019, 15:19:54
Getback - Przysłali mi dzisiaj zawiadomienie o możliwości skierowani sprawy do Departamentu terenowej obsługi klienta w sprawie VIvusa w przypadku nieuregulowanie raty 514,18 do 18.01.
Prawie wszystko się zgadza prócz tego, że byli w EPU nie uzyskali nakazu zapłaty i sprawa trafiła do Sądu Rejonowego, gdyby nawet uzyskali to i tak mam zamiar się bronić bo tyle mam tam przedłużeń, że szkoda im to podarować.
Pewnie to ich chwyt, żebym wpłaciła, bo im brakuje dowodów w sprawie.
Nikomu nie muszę tłumaczyć, że jak mnie pozwali to czekam co się wydarzy i bronię się do końca..
Prawie wszystko się zgadza prócz tego, że byli w EPU nie uzyskali nakazu zapłaty i sprawa trafiła do Sądu Rejonowego, gdyby nawet uzyskali to i tak mam zamiar się bronić bo tyle mam tam przedłużeń, że szkoda im to podarować.
Pewnie to ich chwyt, żebym wpłaciła, bo im brakuje dowodów w sprawie.
Nikomu nie muszę tłumaczyć, że jak mnie pozwali to czekam co się wydarzy i bronię się do końca..