16-08-2022, 15:32:06
Dziś przedstawiamy kolejny wyrok oddalający, tym razem z powództwa Santander Consumer Bank S.A!
Tym razem nasz klient skontaktował się z nami prosząc o poradę, ponieważ otrzymał pismo od komornika, mimo iż wcześniej nie dostał żadnego nakazu zapłaty z sądu, co wywołało jego niemałe zdziwienie.
Po zapoznaniu się ze sprawą, ustaliśmy, że doszło do niewłaściwego doręczenia nakazu. Niezwłocznie, złożyliśmy więc wniosek o doręczenie nakazu zapłaty pod właściwy adres w celu uchylenia nakazu egzekucyjnego oraz przywrócenia terminu na złożenia sprzeciwu.
W sprzeciwie sporządzonym do sądu zwróciliśmy uwagę na fakt, że nasz klient po otrzymaniu wypowiedzenia umowy z Santander Consumer Bank S.A., wielokrotnie próbował się skontaktować z wierzycielem, w celu ustalenia, aktualnego zadłużenia i jego spłaty. Przez kilka miesięcy, nie otrzymał żadnej odpowiedzi. Czując się zobligowanym do spłaty zadłużenia, sam wyliczył kwotę, którą według niego należało spłacić i dokonał całkowitej spłaty pożyczki.
W związku z powyższymi faktami i dowodami, które przedłożyliśmy na potwierdzenie naszych twierdzeń Sąd Rejonowy w Sandomierzu po dokładnej analizie dokumentów, przebiegu sprawy na linii klient - wierzyciel i zapoznaniu się ze stanowiskiem obu stron wydał wyrok oddalający powództwo w całości, zasądzając jednocześnie od powoda na rzecz naszego klienta zwrot kosztów zastępstwa procesowego.
Strona powodowa nie wniosła apelacji, więc tym wyrokiem pozytywnie zakończyliśmy sprawę i zapewniliśmy naszemu klientowi pełen sukces.
Udowadniamy, że warto się bronić przed bezzasadnymi roszczeniami.
☎️Tel: 531-655-000
Tym razem nasz klient skontaktował się z nami prosząc o poradę, ponieważ otrzymał pismo od komornika, mimo iż wcześniej nie dostał żadnego nakazu zapłaty z sądu, co wywołało jego niemałe zdziwienie.
Po zapoznaniu się ze sprawą, ustaliśmy, że doszło do niewłaściwego doręczenia nakazu. Niezwłocznie, złożyliśmy więc wniosek o doręczenie nakazu zapłaty pod właściwy adres w celu uchylenia nakazu egzekucyjnego oraz przywrócenia terminu na złożenia sprzeciwu.
W sprzeciwie sporządzonym do sądu zwróciliśmy uwagę na fakt, że nasz klient po otrzymaniu wypowiedzenia umowy z Santander Consumer Bank S.A., wielokrotnie próbował się skontaktować z wierzycielem, w celu ustalenia, aktualnego zadłużenia i jego spłaty. Przez kilka miesięcy, nie otrzymał żadnej odpowiedzi. Czując się zobligowanym do spłaty zadłużenia, sam wyliczył kwotę, którą według niego należało spłacić i dokonał całkowitej spłaty pożyczki.
W związku z powyższymi faktami i dowodami, które przedłożyliśmy na potwierdzenie naszych twierdzeń Sąd Rejonowy w Sandomierzu po dokładnej analizie dokumentów, przebiegu sprawy na linii klient - wierzyciel i zapoznaniu się ze stanowiskiem obu stron wydał wyrok oddalający powództwo w całości, zasądzając jednocześnie od powoda na rzecz naszego klienta zwrot kosztów zastępstwa procesowego.
Strona powodowa nie wniosła apelacji, więc tym wyrokiem pozytywnie zakończyliśmy sprawę i zapewniliśmy naszemu klientowi pełen sukces.
Udowadniamy, że warto się bronić przed bezzasadnymi roszczeniami.
☎️Tel: 531-655-000